הגבאים של פתח תקוה התכנסו ליום עיון | גלריה

נתי קאליש No Comments on הגבאים של פתח תקוה התכנסו ליום עיון | גלריה

כנס גבאים מיוחד נערך בעיר פתח תקווה שנועד לתת לגבאים את הכלים והידע איך לנהל את בית הכנסת בצורה מיטבית. בסיום נערכה סעודה כיד המלך לכבוד הגבאים | גלריה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפתח תקוה נערך כנס גבאים 'הגבאי במרכז' השישי במספר, שנועד לתת לגבאים את הכלים והידע איך לנהל את בית הכנסת בצורה מיטבית. הכינוס נערך ביוזמתו של יו"ר המועצה הדתית ראובן יוספוב וכן מו"ל מגזין מקדש מעט ויו"ר התאחדות בתי הכנסת אלי בן הרוש.
בכניסה לאולם עמדו דוכנים עם כל חפצי הקודש השייכים לבית הכנסת לטובת גבאי ביהכ"נ שיוכלו לשכלל ולפאר את בית ה'. הכינוס נערך במעמד רב העיר הגר"מ הלוי, הגר"מ פינטו ר"י פאר משה, הגר"י הלוי ר"י עטרת הלויים. ובהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג וסגנו ממלא מקומו הרב אליהו גינת וכן חברי המועצה הדתית.
יו"ר המועצה הדתית ראובן יוספוב סקר את פעולותיו הנרחבות למען שגשוג חיי הדת בעיר והודה לרה"ע ולכל צוות המועצה הדתית על שיתוף הפעולה. רה"ע מר רמי גרינברג שיבח בדבריו את הגבאים על כל פועלם למען ציבור המתפללים.
סגן רה"ע הרב אליהו גינת העלה על נס את האחדות המיוחדת בין הגבאים. בסיום נערכה סעודה כיד המלך לכבוד הגבאים וכן חולקה ערכת תיק טלית ותפילין וכיסוי לפלטה מתנת המועצה הדתית.


0 תגובות